Optimale ondersteuning

 Op het Mondzorggilde Servicekantoor werken verschillende teams: 

  • HRM 

  • Kwaliteit

  • Mondzorggilde Academy

  • Finance & Control 

  • Servicedesk 

  • Logistiek, facilitair, ICT, huisvesting en beveiliging

 

Kwaliteit

We richten ons op het leveren van de beste tandheelkundige zorg en willen elke dag beter worden in wat we doen. Het team op het servicekantoor zorgt ervoor dat alles in de organisatie soepel loopt en dat we als Mondzorggilde het verschil kunnen maken voor onze patiënten, medewerkers en leveranciers.

 

HRM

De mensen die bij ons werken zíjn Mondzorggilde. Team HRM doet er alles aan om mensen te vinden die goed bij ons passen. Die met elkaar het verschil willen maken in de Mondzorg. HRM activeert de ideeën die passen bij onze organisatiecultuur en helpt de medewerkers bij het uitdragen van deze cultuur.

Mondzorggilde Academy

We investeren continue in ons educatieprogramma. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot relevante kennis, opleiding en training. Van tandarts tot baliemedewerker. Binnen en buiten de praktijk. We streven ernaar om elke dag beter te worden in wat we doen. En door het open karakter van onze organisatie maken we elkaar steeds beter. Lifelong learning.

 

Finance & Control

Het Finance team optimaliseert de financiële bedrijfsvoering en zorgt voor een gezond en sterk bedrijf zodat we ons kunnen blijven focussen op de toekomst van de mondzorg.  

 

Servicedesk

De praktijken worden door het team op de Servicedesk optimaal ondersteund met niet-klinische praktijkzaken. Zo weten we zeker dat de mondzorg professionals hun werk zo goed mogelijk kunnen doen.